Ydelser

Inkluderet i administrationsaftalen:

  • Lejeopkrævning
  • Påkrav ved manglende betaling af leje og beregning af påkravsgebyr
  • Ophævelse ved manglende betaling af leje (hvis ønsket)
  • Lejeregulering ift. Nettoprisindekset
  • Lejeregulering ift. skatter og afgifter
  • Påkrav om lejeregulering til markedslejen (Ekskl. vurdering af markedslejen)
  • Håndtering af afståelse, herunder godkendelse af indtrædende lejer og udarbejdelse af allonge
  • Håndtering af genindtrædelsesrettigheder
  • Varmeregnskab
  • Fællesudgifter – driftsregnskab
  • Udarbejdelse og fremsendelse af standard opsigelse af lejer
  • Administration af depositum og regulering heraf
  • Håndtering af diverse korrespondance med lejer og forespørgsler fra lejer, der ikke relaterer sig til igangværende tvister mellem lejer og udlejer

 

Ydelser, der bl.a. kan tilkøbes ud over administrationsaftalen:

  • Ny lejekontrakt
  • Indflytningsrapport – (eventuelt med tillæg af udgift til eksterns byggesagkyndig)
  • Fraflytningsrapport – (eventuelt med tillæg af udgift til ekstern byggesagkyndig)
  • Krav/tvister ved fraflytning
  • Vurdering af markedslejen – ekstern vurdering og prisen kan variere.
  • Udarbejdelse af centervedtægter
  • Tvister/indsigelse til opsigelse og ophævelse
  • Tvist ved fraflytning
  • Krav fra lejer om lejenedsættelse
  • Lejers krav på erstatning ved opsigelse
  • Tvist om vilkårsændringer
  • Tvist om afslag i lejen
  • Fremsendelse af krav om vilkårsændringer